top of page
Huisstijlen
Franjo

 

Franjo is een tweemansbedrijf, waarvan beide leden ook solo opereren. Daarom is deze huisstijl uitgevoerd in twee varianten met elk een eigen kleur. In het logo met zelfontworpen letters, geeft het balkje onder de ‘a’ een uitspraakinstructie: hier ligt de klemtoon. De tekst aan de achterzijde van het papier schijnt door naar de voorkant en verklapt wat het duo doet: film, foto, video.

Onderscheidend met logo en huisstijl

 

Hoe moet uw bedrijf gezien worden? Fris, levendig en open, of juist zakelijk, ingetogen en klassiek? Het uiterlijk van een organisatie moet een afspiegeling zijn van de bedrijfsidentiteit. De beelden die ik bedenk zijn dan ook het resultaat van een intensief proces. Ik wil u en uw bedrijf leren kennen. Hierdoor kan ik passende ontwerpen maken, die lange tijd blijven, los van de waan van de dag. Een waardevolle investering in uw bedrijf.

Voor huisstijlen werk ik samen met Jan Roest.

Maak kennis met een uitzonderlijk ontwerper.

 

lees meer >>

Ingenieuse

 

Een vrouwelijke ingenieur die schrijft over wetenschap? Precies, een ingenieuse. Het logo dat we voor haar maakten refereert aan de wetenschapswereld, het herhaalt zich en trekt patronen op je netvlies. Eerst lijkt het plat dan weer driedimensionaal, als de tekeningen van Escher. Dat beklijft.

Rathgroup

 

Transparantie is een van de kernwoorden van de Rathgroup. Daarom hebben we de letter ‘O’ doorgeprikt. Kijk erdoor en je ziet de bal van een eigenwijs mannetje. Een bal die hij in beweging brengt om de samenleving meetbaar te verbeteren. Dat is ‘Imagination at work’, de verbeelding van ondernemende filantropie.

Wolf advies & Coaching

 

Een coach in het onderwijs, met als slogan 'Elke leerkracht telt'. Een bevlogen vrouw die na haar pensioen haar kennis wilde blijven overdragen. Wij brachten haar in contact met een tekstschrijver, en ontwierpen een frisse huisstijl en kleurige uitklapfolder. Het heldere drukwerk komt op naam van Pantheon, een drukkerij waarmee ik veel samenwerk.

 

Rondom Wonen

 

De vogels fladderen, zijn vrij, maar komen ook graag weer thuis. Een metafoor die goed aansluit bij dit woningbouwbedrijf, dat met sociale inslag opereert in een natuurlijke omgeving. Sinds 2000 een trouwe klant. We maakten de complete huisstijl: van visitekaartjes tot auto- en gevelbelettering, jaarverslagen, beleidsplannen en het bewonersmagazine ‘Rondom Wonen’.

bottom of page